L'estiu circular, de Marion Brunet

David Figarola i Joan Soler

Dijous 23 de febrer | 19:00 h

"Una petita ciutat del migdia de França, una urbanització on viuen francesos de soca-rel barrejats amb immigrants, dues germanes adolescents que maten els dies d’estiu al centre comercial o a les piscines privades on es colen de nit. Els pares penquen per pagar la hipoteca de la casa unifamiliar, elles somien —fins que la Céline, la gran, queda embarassada. ¿De qui? Es nega a dir el nom de l’amant, la ràbia del pare s’escalfa amb la canícula i es dirigeix a poc a poc contra el veí, amic de sempre de les filles —i musulmà."

L’estiu circular ha rebut premis de novel·la negra, però és més aviat una novel·la social que retrata una determinada adolescència, unes determinades famílies, unes quantes violències.” Eva Piquer.

Si voleu participar al club de lectura de narrativa, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

Imprescincibles: La germana, l'estrangera, de M.Mercè Marçal
Maria Callís
13.10.22 | 18:00 h
En femení: La trena de Laetitia Colombani.
Marina Sabaté
17.10.22 | 18:00 h
Llegir el Teatre: Zona inundable
24.10.22 | 18:00 h
Tertúlia literària: Literatura i cinema
25.10.22 | 16:30 h
Distòcia, de Pilar Codony
David Figarola i Joan Soler
27.10.22 | 19:00 h
En femení: Tot el que em cal ja ho duc a dins de Rupi Kaur.
Amalia Valderrama
21.11.22 | 18:00 h