La dona eterna

Pep Prieto

Divendres 28 d'octubre | 19:00 h

Sala Polivalent de la biblioteca.

Places limitades.

Inscripcions a la biblioteca: 972 304 809 / biblioteca@palafrugell.cat

El misteri de la vida eterna.

"L’Agnès Malivern és una periodista freelance de trenta-nou anys que sobreviu fent reportatges i entrevistes. Un bon dia rep una trucada inesperada. És del representant de l’Aurora Ferrer, una actriu catalana de carrera meteòrica durant els anys cinquanta i seixanta que va arribar a aspirar a grans papers de Hollywood però que va desaparèixer misteriosament i mai més se’n va saber res. Resulta que l’Aurora és viva i està disposada a concedir una entrevista a l’Agnès. Motivada per la necessitat, i també per l’enigma que envolta l’actriu, la periodista accepta visitar-la al seu pis de l’Eixample. Entre les dues dones s’acaba establint un vincle que transcendeix la simple entrevista, fins al punt que a l’Agnès se li obren les portes d’un misteri que es remunta a molts segles enrere, cosa que li permetrà descobrir racons absolutament inexplorats de la seva pròpia vida."

Introducció a càrrec de Sandra Bisbe.

Divendres
oct

Cinema i Jazz, una relació estreta i perdurable
Jordi Dorca