En femení: Curs de feminisme per microones de Natza Farré.

Amalia Valderrama

Dilluns 16 de gener | 18:00 h

Un cop sobre la taula per reforçar el paper del feminisme en la nostra societat.

Sense embuts, sense mitges tintes, sense por. Amb humor. Imprescindible, urgent i en vena. Un curs de feminisme exprés, amb raons i arguments, dades i exemples, i, també, humor, ironia i un punt de sarcasme. Una obra necessària que denuncia el masclisme encobert en tots els àmbits de la nostra vida quotidiana l’educació, la llengua, la cultura, els mitjans de comunicació, la política...– i que crida a fer-li front d’una manera radical: amb una revolució, la revolució feminista del segle XXI que ho canviarà tot, perquè canviarà les dones. Natza Farré s’erigeix com una veu reivindicativa, entusiasta i rebel que escriu, des de l’inconformisme més absolut, que les dones han de ser feministes per naturalesa, pel simple fet de ser dones. Si no ho són, aquest llibre les acabarà de convèncer. Només així podran canviar el món.

Si voleu participar al club de lectura, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

Coordina: Montserrat Colomé.

Dilluns
gen

Imprescincibles: La germana, l'estrangera, de M.Mercè Marçal
Maria Callís
13.10.22 | 18:00 h
En femení: La trena de Laetitia Colombani.
Marina Sabaté
17.10.22 | 18:00 h
Llegir el Teatre: Zona inundable
24.10.22 | 18:00 h
Tertúlia literària: Literatura i cinema
25.10.22 | 16:30 h
Distòcia, de Pilar Codony
David Figarola i Joan Soler
27.10.22 | 19:00 h
En femení: Tot el que em cal ja ho duc a dins de Rupi Kaur.
Amalia Valderrama
21.11.22 | 18:00 h