En femení: Curs de feminisme per microones de Natza Farré.

Amalia Valderrama

dilluns, 16 de gener | 18:00 h

Un cop sobre la taula per reforçar el paper del feminisme en la nostra societat.

Sense embuts, sense mitges tintes, sense por. Amb humor. Imprescindible, urgent i en vena. Un curs de feminisme exprés, amb raons i arguments, dades i exemples, i, també, humor, ironia i un punt de sarcasme. Una obra necessària que denuncia el masclisme encobert en tots els àmbits de la nostra vida quotidiana l’educació, la llengua, la cultura, els mitjans de comunicació, la política...– i que crida a fer-li front d’una manera radical: amb una revolució, la revolució feminista del segle XXI que ho canviarà tot, perquè canviarà les dones. Natza Farré s’erigeix com una veu reivindicativa, entusiasta i rebel que escriu, des de l’inconformisme més absolut, que les dones han de ser feministes per naturalesa, pel simple fet de ser dones. Si no ho són, aquest llibre les acabarà de convèncer. Només així podran canviar el món.

Si voleu participar al club de lectura, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

Coordina: Montserrat Colomé.

Dilluns
gen

Imprescindibles: La fascinació del periodisme. Cròniques (1930-1936), d'Irene Polo
Glòria Santa-Maria i Pilar Tur
dj. 16.02.23 | 18:00 h
En femení: Ni forts ni valents de Thaïs Gutiérrez.
Amalia Valderrama
dl. 20.02.23 | 18:00 h
Tertúlia literària: Novel.la històrica o de memòria.
dt. 21.02.23 | 16:30 h
Club de Lectura fàcil: El fantasma de Canterville
Marta Padrós i Anna Vedrum
dt. 21.02.23 | 17:00 h