La Frontera i Himalaya d'Erika Fatland

Finalitzat
divendres, 9 de juny | 18:00 h
DURADA:  1 h

Sala Polivalent de la biblioteca.

Places limitades.

Inscripcions a la biblioteca: 972 304 809 / biblioteca@palafrugell.cat

Erika Fatland neix a Noruega el 1983. Antropòloga, periodista i escriptora de narrativa de viatges, és autora, entre d'altres, de La frontera i Himalaia, aquests dos llibres traduïts per Carme Freixanet. El primer és un viatge per la frontera més llarga del món, que passa per 14 països que comparteixen frontera amb Rússia, des de Corea del Nord a Noruega. El segon és al sostre del món, a la serralada de l'Himalaia, on atravessa 5 països diferents, amb diferents religions, costums, creences i una multitud de llengües i cultures. En els seus llibres sempre treballa a partir del contacte amb la gent que habita aquests llocs del món, històries personals que ens parlen de tradicions i de polítiques.

Acompanyarà a la traductora Carme Freixanet, l'editor de Tusquets, Josep Maria Ventosa.

Divendres
jun
18:00 h

Gratuït