Nova exposició a l'Arteca: Les Arts del Llibre

28/09/2021

El proper divendres 8 d'octubre s'inaugura a la biblioteca de Palafrugell una nova exposició vinculada al projecte Arteca, Les Arts del Llibre. Una exposició col·lectiva coordinada per Lola Barranco, que mostra el procés d'elaboració de llibres amb tècniques tradicionals: enquadernació, tipografia, xilografia, litografia, calcografia. Es podran veure diversos exemples de llibres d'edició artesanal, llibres d'artista i obra gràfica de diferents autors del segle XX i XXI, locals i internacionals.

L'exposició, que també es podrà visitar a l'espai del TMP (Teatre Municipal de Palafrugell) inclourà planxes, proves d'artista, obres originals gravades..., amb peces provinents de diverses institucions, com la Fundació Pla, el Museu del Suro, l'Arxiu Municipal de Palafrugell i l'Escola d'Art i Disseny de la Llotja de Barcelona.

NotíciesVeure'n més