Qui mana al món

divendres, 29 de setembre | 18:00 h
Durada: 1h

Sala Polivalent.

Presentació del llibre Qui mana al món a càrrec dels autors Raúl García-Durán, Llorenç Marquès i Xavier Gordo, també coneguts com "Els tres de Palafrugell, de tota la vida".

"Però, aquí qui mana? Milions de persones s'han fet aquesta pregunta al llarg de la història. El cert és que en cada període històric, alguna persona, grup o sector ha ostentat el poder. No pretenem aquí fer una exhaustiva anàlisi de les relacions de poder en les diferents fases de la història, sinó tan sols enumerar el cap visible que en cada moment històric podia ostentar el poder."

Divendres
set

Converses de barraca: Associacionisme de Palafrugell: l'Econòmica, el Mercantil i el Fraternal
Marià Júdez, Guillem Frigola i Albert Juanola