La princesa del pèsol i el príncep dels matalassos

Capgiralla Contes

dimecres, 15 de maig | 17:30 h
DURADA:  1 hora.

Sala Polivalent

L'activitat s'emmarca dins els actes per commemorar el Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia.

En Pep, el príncep, es fa gran i el rei i la reina volen casar-lo amb una princesa «de veritat».

«De veritat? D'aquelles tan presumides i delicades, voleu dir? Pensava que tant els prínceps com les princeses podem ser com vulguem...», exclama el príncep.

Però el rei i la reina, antiquats i tossuts com són, ho tenen clar: el seu fill, amb una princesa «de veritat» l'han de casar! I és així com conviden totes les princeses d'arreu del món a palau per comprovar si són prou delicades...

Malgrat tot, el pla del rei i la reina es capgira quan arriba a palau la princesa d'Egipte acompanyada del seu germà, el príncep Amon. De qui s'enamorarà el príncep Pep?

Inscripcions a partir del 8 de maig.

Dimecres

Les aventures de Pinotxo