Presentació del llibre: Confeti

Pati de la Biblioteca

Places limitades.

Inscripcions 972304809 - biblioteca@palafrugell.cat

Presentació del Premi Sant Jordi 2023, Confeti, a càrrec de l'autor Jordi Puntí.

"Els optimistes ho veuen tot de color rosa i els pessimistes ho veuen tot negre. Entre els dos colors, vivim envoltats d'il·lusions, somnis, esperances, malentesos, enveges, trampes." Amb aquestes paraules el narrador de Confeti ens avança la seva motivació per escriure: demostrar que gran part de l'existència humana és una ficció feta a mida. I com a periodista d'espectacles, troba en la figura de Xavier Cugat la inspiració ideal. El músic català va dedicar tota la vida a ser feliç i famós a qualsevol preu, sempre gràcies a allò que l'apassionava: les caricatures, les orquestres, les pel·lícules, els matrimonis amb dones guapes i joveníssimes, els chihuahues..."

Modera l'acte, el dinamitzador cultural, Guillem Terribas.

ago

Converses de barraca: Associacionisme de Palafrugell: l'Econòmica, el Mercantil i el Fraternal
Marià Júdez, Guillem Frigola i Albert Juanola
dj. 18.07.24 | 19:00 h