Històries de vida

El projecte Històries de vida té per objectiu explicar el passat i el present col·lectiu dels barris de Palafrugell a partir de records, anècdotes i fotografies personals. És un projecte interdisciplinar en el qual han participat professionals de diversos àmbits (fotògrafs, dissenyadors, experts en fluxos migratoris, editors d'audiovisuals...) i es desenvolupa a través de tres canals: llibre, audiovisual i exposició. El llibre recull part de les entrevistes, així com retrats dels protagonistes i fotografies de diferents èpoques proporcionades per les persones entrevistades. En l'exposició s'explica la història del barri en el context del municipi i en l'audiovisual les històries personals recollides.

És una iniciativa conjunta del Pla de Barris La Sauleda-carrer Ample i l'Arxiu Municipal, amb la col·laboració també de l'Institut de Comunicació.

Consultar