Narrativa: L'estiu circular, de Marion Brunet

David Figarola i Joan Soler

dijous, 23 de febrer | 18:00 h

"Una petita ciutat del migdia de França, una urbanització on viuen francesos de soca-rel barrejats amb immigrants, dues germanes adolescents que maten els dies d’estiu al centre comercial o a les piscines privades on es colen de nit. Els pares penquen per pagar la hipoteca de la casa unifamiliar, elles somien —fins que la Céline, la gran, queda embarassada. ¿De qui? Es nega a dir el nom de l’amant, la ràbia del pare s’escalfa amb la canícula i es dirigeix a poc a poc contra el veí, amic de sempre de les filles —i musulmà."

L’estiu circular ha rebut premis de novel·la negra, però és més aviat una novel·la social que retrata una determinada adolescència, unes determinades famílies, unes quantes violències.” Eva Piquer.

Si voleu participar al club de lectura de narrativa, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

Imprescindibles: La fascinació del periodisme. Cròniques (1930-1936), d'Irene Polo
Glòria Santa-Maria i Pilar Tur
dj. 16.02.23 | 18:00 h
En femení: Ni forts ni valents de Thaïs Gutiérrez.
Amalia Valderrama
dl. 20.02.23 | 18:00 h
Tertúlia literària: Novel.la històrica o de memòria.
dt. 21.02.23 | 16:30 h
Club de Lectura fàcil: El fantasma de Canterville
Marta Padrós i Anna Vedrum
dt. 21.02.23 | 17:00 h
Llegir el Teatre: Terra Baixa (reconstrucció d'un crim)
dl. 27.02.23 | 18:00 h
En femení: Por que las mujeres salvaran el planeta, d'autors varis.
Amalia Valderrama
dl. 20.03.23 | 18:00 h