Tres desitjos abans de morir

Espartac Peran

dissabte, 4 de febrer | 12:00 h

Sala Polivalent de la biblioteca.

Places limitades.

Inscripcions a la biblioteca: 972 304 809 / biblioteca@palafrugell.cat

La mort sempre ha estat present a la vida d’Espartac Peran, així ho explica en el seu llibre Tres desitjos abans de morir (La Campana). La seva infància va estar marcada per la mort del seu germà Eliseu, a qui ell no va arribar a conèixer. Els seus pares, Walkiria i Diego, pertorbats per la mort del seu fill a causa «d’un accident absurd», viuen lligats al nínxol 301 del cementiri de Mataró, on es troba enterrat l’Eliseuet, com ells l’anomenaven. Peran recorda una infància viscuda, majoritàriament, al cementiri. El protagonista neix amb la mort com a companya de vida, ja que des d’un principi els seus pares van desprendre’s de qualsevol prejudici, estigma o tabú per explicar la veritat sobre el que havia passat amb l’Eliseu als seus tres fills: Walkiria, Daniel i Espartac  (Clara Carmona al Núvol).

Presentació a càrrec de l'autor, Espartac Peran i amb intervenció musical de la cantant de Palafrugell, Neus Mar.

Amb la col·laboració de la Fundació Metta Hospice, dedicada al procés de mort i tot el que l'envolta.

Dissabte

Guanyaràs una mar llisa
Miquel Martín i Serra
dv. 15.03.24 | 18:00 h