Converses de tarverna. Transcripcions, acompanyaments i altres misteris

Jordi Policarp

divendres, 14 d’abril | 18:00 h
DURADA:  1 h

Sala Polivalent de la biblioteca.

Places limitades.

Inscripcions a la biblioteca: 972 304 809 / biblioteca@palafrugell.cat

"En Jordi Policarp torna a l'escenari. Aquesta vegada amb un llibre que transcendeix de molt la novel·la literària. En aquest tercer llibre no només recupera la memòria viva de grans pescadors i personatges del mar amb la seva manera de ser i, amb el relat de curioses anècdotes, sinó que també ens posa en relleu paraules, sovint oblidades, que formen part de la cultura literària que, com un tresor ocult, recupera per gaudi de tothom. Amb aquesta obra literària, els lectors, riuran, s'emocionaran i com diuen a la Cala (l'Ametlla de Mar) xalaran, sense deixar passar per alt, aquella part d'intriga i misteri que tant li agrada explorar a l'escriptor."(Oliveras, 2023)

Jordi Policarp ens presentarà la seu darrer llibre, Converses de tarverna. Transcripcions, acompanyaments i altres misteris (Oliveras, 2023) i ho farà acompanyat de dos grans mestres del món de l'havanera, Josep Bastons i Txiqui Ramon