Muts i a l'aula

Finalitzat
divendres, 26 de maig | 18:00 h
Durada: 1 h

Sala Polivalent de la biblioteca.

Places limitades.

Inscripcions a la biblioteca: 972 304 809 / biblioteca@palafrugell.cat

Presentació del llibre Muts i a l'aula (Oliveras, 2023 a càrrec de l'escriptora i docent Mireia Areny Bayó.

Muts i a l’aula és una novel·la ambientada en un centre de secundària que pretén reflectir les dinàmiques de treball i de funcionament que s’entreteixeixen dins les façanes dels instituts però al marge de les aules. D’una manera divertida, entretinguda i, humorística, els esdeveniments es van succeint i ens van  mostrant com és el dia a dia dins un centre, i quines son les forces que mouen els diferents engranatges. Així, es va forçant al lector, a treure les seves pròpies conclusions —tant pel que es diu com pel que es deixa de dir— de com ha estat l’evolució en el món educatiu amb el tombar de segle i, cap a on sembla que ens anem dirigint.

La introducció anirà a càrrec de Josep M. Soler, president de la Fundació Pallach.

Col·laboren: Fundació Pallach i Biblioteca de Palafrugell

Divendres
18:00 h

Gratuït