Llegir el Teatre: La madre de Frankenstein

dilluns, 22 de gener | 18:00 h
Durada: 1h

Sala Polivalent

Places limitades. Inscripcions a la biblioteca: 972 304 809 / biblioteca@palafrugell.cat

El retrat d’un país on les diferències socials i ideològiques determinen les relacions humanes.

"1954. Germán Velázquez torna a Espanya des del seu exili a Suïssa, on hi ha passat més de la meitat de la seva vida, per treballar al manicomi de dones de Ciempozuelos. Allí es retroba amb l’Aurora Rodríguez Carballeira, una parricida paranoica, eugenèsica, intel·ligent, brillant, que ell va conèixer a la clínica del seu pare als 13 anys i que el va fascinar fins a l’extrem de fer-se psiquiatra. I també es troba amb un país que ja no reconeix: la rotunditat del sol, els caps humiliats de les dones, unes altres banderes, altres noms als carrers, por, silenci."

Llibres disponibles a la biblioteca

Dilluns
gen