Llegir el Teatre: Entrevistes breus amb dones excepcionals

dilluns, 18 de març | 18:00 h
DURADA:  1h

Sala Polivalent

Què passa quan la defensa a ultrança de la llibertat individual posa en perill la nostra manera d’entendre el món?

"La Glenna Pfender té la pell blava a causa d’una descontrolada addicció als derivats químics de la plata. La model ucraïnesa Natalia Yaroslavna ha modificat el seu cos fins a transformar-se en una Barbie de carn i ossos. La política Susan Rankin somnia amb una Amèrica on tots els nens i nenes puguin anar a l’escola amb una pistola a la motxilla. Tenim entre dos-cents i mil anys per abandonar la Terra, diu l’experta en enginyeria transhumanista Roberta Flax. La Rosie Powell té sis anys, li encanta despertar-se cada dia en aquest món meravellós, i té l’absoluta certesa que en el futur les persones seran més bones.

El dramaturg mallorquí Joan Yago ens ofereix un recull de 5 entrevistes fictícies que posen al descobert les contradiccions humanes."

Llibres disponibles a la biblioteca

Dilluns

Tertúlia literària: Poesia I
dt. 19.03.24 | 16:30 h