Narrativa: Dins d'una campana de vidre, d'Anaïs Nin.

David Figarola i Sandra Bisbe

dijous, 14 de desembre | 18:00 h

"Conjunt de relats, meitat contes, meitat somnis, amb una poesia exquisida" (Edmund Wilson, a The New Yorker).

" A Dins d’una campana de vidre, conte que dóna nom a aquest recull de relats d’Anaïs Nin, la sensació d’una realitat vaporosa que s’apropa a un somni envaeix el lector i aconsegueix aquell efecte que la Nin era capaç de crear en els seus millors moments de prosa: Hipnotitza. La seva capacitat per fragmentar la realitat convertint-la en una mena de relat psicològic, converteix en màgic el seu llenguatge, i, així, embolcalla el lector per dur-lo a l’embriaguesa addictiva que caracteritza el seu estil, tan carregat de simbolisme però alhora tan directe, sensual fins i tot quan els arguments defugen l’erotisme que l’ha fet popular." LaBreu.

Si voleu participar al club de lectura de narrativa, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

des

Llegir el Teatre: Entrevistes breus amb dones excepcionals
dl. 18.03.24 | 18:00 h
Tertúlia literària: Poesia I