Narrativa: Te deix, amor, la mar com a penyora, de Carme Riera

David Figarola i Sandra Bisbe

dijous, 22 de febrer | 18:00 h

"El 1975, Carme Riera publicava Te deix, amor, la mar com a penyora. Aviat el boca orella va començar a circular i el llibre es va convertir en tot un fenomen editorial, ja que suposava per als lectors catalans més que un alè d’aire fresc i llibertat gràcies al seu contingut revulsiu. Te deix, amor, la mar com a penyora és un recull de disset contes narrats amb una aparent naturalitat i proveïts alhora de força i de tendresa. Entre aquestes pàgines trobem una història d’amor, un assassinat, una passatgera poc habitual o l’evocació d’un record d’infantesa. A mig camí entre la quotidianitat i la ficció, els contes reunits en aquest llibre tenen dos protagonistes innegables: la dona i el mar." (Agència Literària Carmen Balcells).

Si voleu participar al club de lectura de narrativa, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

Llegir el Teatre: Entrevistes breus amb dones excepcionals
dl. 18.03.24 | 18:00 h
Tertúlia literària: Poesia I
dt. 19.03.24 | 16:30 h