Narrativa: Color de llet, de Nell Leyshon

David Figarola i Sandra Bisbe

dijous, 21 de març | 18:00 h

"Un text curt però intens i absorbent amb una història que sorprendrà protagonitzada per la jove Mary que amb catorze anys ha d’abandonar la llar familiar per anar a servir a casa del vicari.

Leyshon recrea l’ambient de l’Anglaterra rural de mitjans del segle XIX on l’índex d’analfabetisme era molt gran en certs sectors de la societat, especialment en el món rural ‘el pare ens necessita per treballar aquí a la granja i no es pot permetre que anem a escola a aprendre coses que després no podríem aprofitar perquè qui necessita aprendre de llegir paraules i d’escriure-les quan el que ha de fer és collir pedres de terra per posar-les dins de galledes. i munyir les vaques i posar la llet dins de les galledes.’ Assegura la protagonista a l’inici de la novel·la." (Angle Editorial).

Si voleu participar al club de lectura de narrativa, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

Llegir el Teatre: Entrevistes breus amb dones excepcionals
dl. 18.03.24 | 18:00 h
Tertúlia literària: Poesia I
dt. 19.03.24 | 16:30 h