Guanyaràs una mar llisa

divendres, 15 de març | 18:00 h
DURADA:  1h

Sala Polivalent.

Miquel Martín, escriptor "De Capçalera" de la Biblioteca de Palafrugell, presentarà la seva darrera novel·la Guanyaràs una mar llisa, editada per Periscopi.

"Segons el relat familiar, el besavi Espiridió deu el seu nom a un jurament fet pel seu avi, que va ser rescatat en una illa grega després d’un naufragi. Però una nit de Sant Joan, quan l’Amàlia pregunta a la seva mare, la Gona, nous detalls d’aquesta història, encén, sense voler-ho, la flama del dubte. Serà així com l’escriptora es veurà abocada a una recerca gairebé febril per aclarir-ne la veracitat, mentre s’enfronta als dilemes i exigències de la creació literària."

Divendres

On vas, Rut?
Jordi Serra Mayoral
dv. 26.04.24 | 18:00 h