El meu nom és Clítoris i Cuaderno para un periné despierto y relajado

Isabel Llavoré i Núria Vives

divendres, 5 d’abril | 18:00 h
DURADA:  1h

Sala Polivalent.

Presentació dels llibres, El meu nom és Clítoris i Cuaderno para un periné despierto y relajado, a càrrec de les autores, Isabel Llavoré (bibliotecària) i Núria Vives (pedagoga)

El meu nom és Clítoris és una obra que aborda la sexualitat femenina des d’una perspectiva lúdica i didàctica. Amb aquesta obra, es vol contribuir a la normalització del diàleg sobre la sexualitat i a la desmitificació de molts dels tabús que encara l’envolten.

Cuaderno para un periné despierto y relajado és un quadern que neix del treball corporal i que proposa un enfocament orientat a la prevenció, la salut i el benestar, i que integra el periné en la globalitat del cos i en el moviment.

Divendres

Ui, si aixequés el cap en Josep Pla
Adrià Pujol i Miquel Curanta
dv. 03.05.24 | 18:00 h